or

دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری

Ydima.ir- ثبت رایگان آگهی کاری و نیازمندی ها در اینترنت

خرید آنلاین انواع بیمه نامه های بیمه ایران از نمایندگی رباط کریم عسگری کد 33237 با ارسال رایگان

dl-doc.ir - فروش پروژه ،مقاله،پایان نامه و پروپوزال

دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری

دانلود پاورپوینت ضوابط فضاهای اداری

تاریخچه فضای اداری :

سیستم سازماندهی اداری اولین بار در مصر ایجاد گردید . دولت جهت کنترل امور زیربنایی عمومی و راه های ارتباطی خصوصا عبورومرور از رود نیل نیازمند وضع مقررات و ایجاد تشکیلات اداری بود.
به تدریج با پیشرفت جوامع و گسترش فعالیت های گوناگون اجتماعی ضرورت ایجاد قوانین و سازماندهی در این جوامع امری اجتناب ناپذیر شد و رفته رفته ادارات دولتی و خصوصی شکل گرفت. نظر عموم بر این است که تاریخ ظهور ساختمان های اداری بزرگ به اوایل قرن 19 در اروپا و امریکا بازمی گردد.

مبلمان اداری:

تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ،تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری ، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد.
فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یاایستاده ، مبنایی برای محاسبه حداقل فاصله بین میزها و میز تحریرها است. صندلی ها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند.
استانداردهای فضایی از یک استفاده کننده تا دیگری متغیر است. با این وجود یک حداقل فضای غیر قابل کاهش برای اثاثیه لازم است.

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 16
حجم: 278 کیلوبایت

9,000 ریال – خرید

ثبت رایگان مشاغل و نیازمندی ها





اطمینان به اصالت سایت / راهنمای خرید/ کد تخفیف / گزارش مشکل در خرید/ تبلیغات در سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.