دانلود پاورپوینت معرفی کارهای سانتیا گو کالاتراوا – 20اسلاید


او در سال 1951 در اسپانیا متولد شد.

قبل از اخذ مدرک معماری دروالنسیا هنرمی خواند. اوبرای تحصیل در رشته مهندسی عمران به زوریخ رفت. در سال 1981 دکترای خود را با تزی تحت عنوان ” به هم آمیختن قابهای فضایی ” کسب کرد.

وی به زبانهای اسپانیایی ، انگلیسی ، فرانسه و آلمانی مسلط است.

با حضور در خانه ی او ممکن است نتیجه بگیرید که این خانه به جای این که خانه ی یک مهندس یا معمار باشد، خانه ی یک مجسمه ساز یا نقاش است.
گاهی ترکیبهای هنری مجسمه وار ایجاد میکنم که اگر دوست دارید می توانید انها را مجسمه بنامید.

مانند فلینی یا کوروساوا که قبل از فیلم سازی نقاشی می کشیدند من مجسمه می سازم.

در اصل معمار رئیس است و مهندس برای او کار می کند.

چشم ابزار اصلی معمار است و ان عقیده ای است که به بابل قدیم بر می گردد.

کالاتراوا مهندسی را ”هنر امکان پذیر ” در نظر می گیرد و شکلهای جدیدی بر اساس دانش فنی که هنر تکنیکی نشده است را جستجو می کند.

ویژگی های کار کالاتراوا

او در طراحی و ساخت طرح‌هایش از تجارب و توانایی‌های خود به عنوان یک مجسمه‌ساز در استفاده از حرکت‌های طبیعی و حالات انسان‌ها و حیوانات به روش‌های قیاسی و با تلفیق فرم‌های آزاد هنری با هندسه پیچیده و مصالح مدرن، پا را از مرزهای سنتی و محدودیت‌ها فراتر می‌گذارد و سازه‌ها و بناهای شگفت‌انگیزی برجای می‌نهد.

آثار کالاتراوا را می‌توان در سه گروه متفاوت تقسیم‌بندی نمود که وی بیش از دوازده سال به تحقیق و بررسی در مورد مباحث فرم و سیستم‌های سازه‌ای آن‌ها مشغول بوده است.

اولین گروه آثار این معمار پیشرو مطالعاتی است شامل حرکات مواج به صورت حقیقی یا تلویحی و ضمنی که به مدد جابه‌جایی تدریجی اعضای سازه‌ای جداگانه به وجود می‌آیند.

این فایل پاورپوینت در 20 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *