دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار


مقدمه

 

شرکت هایی که در پی عرضه محصول جدید به بازار هستند، باید درباره زمان ورود به بازار تصمیم گیری کنند. ورود به بازار به عنوان پیشگام می تواند بسیار ثمربخش اما پرمخاطره و پرهزینه باشد.

موفقیت نهایی استراتژی یک شرکت پیشگام به: ماهیت تقاضا، وضعیت رقابتی رقبای شرکت پیشگام در بازار و  به توانایی شرکت پیشگام در طراحی و پشتیبانی از یک برنامه بازاریابی موثر بستگی دارد.

استراتژی های مرحله ورود به بازار

استراتژی های مرحله ورود به بازار عبارت اند از:

vنفوذ در بازار انبوه؛

vنفوذ در بازار بسیار خاص؛

vورود موقت به یک بازار و عقب نشین سریع از آن.

qاستراتژی نفوذ در بازار انبوه

vهدف نهایی از اجرای استراتژی نفوذ در بازار انبوه، دستیابی به سهم بازار برتر محصول جدید و حفظ آن است.

vاستراتژی نفوذ در بازار انبوه معمولاً وقتی موفق است که موانع ورود به بازار مانع ورود رقبا یا کند کردن سرعت ورود آنها به بازار شوند و به این وسیله زمان و فرصت بیشتری را برای شرکت پیشگام فراهم کنند تا بتوانند حجم تولید و فروش محصول جدید را افزایش و هزینه های تولید آن را کاهش بدهد و مشتریان وفادار خلق کند.

شامل عناوین زیر می باشد:

مقدمه

استراتژی های مرحله ورود به بازار

استراتژی نفوذ در بازار انبوه

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازار انبوه

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازار انبوه

استراتژی نفوذ در بازار بسیار خاص

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازارخاص

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازارخاص

استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

این فایل پاورپوینت در 15 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *