دانلود پاورپوینت معرفی گروه معماری MVRDV


دانلود پاورپوینت معرفی گروه معماری MVRDV

دانلود پاورپوینت معرفی گروه معماری MVRDV

نظریات و رویکردها

این گروه در سال 1991 , در رتردام تاسیس شد. اعضای این گروه وینی مس, ژاکوب وان ریج و ناتالیا دی رایس هستند که نام این گروه از حروف اول فامیلی اعضا گرفته شده است:

De Vries , Van Rijs , Maas.

وینی مس موسس گروه متولد 1959 است و درسال 1990 از دپارتمان معماری دانشکده مهندسی ساختمان دانشگاه دلف فارغ التحصیل شده است, او پیشتر به همراه ناتالیا دی رایس در دفتر رم کولهاوس مشغول به کار بود.

ناتالیا دی رایس نیر فارغ التحصیل دانشکده مهندسی ساختمان دانشگاه دلف است.

    گروه MVRDV تفکر مشخص و روشنی در معماری دارند و پروژه های آنها دارای خط مشی خاصی است. آنها هیچ محدودیتی برای دریافت تفکرات معمارانه ندارند و معتقدند: دیگر علامت گذاری سنتی بین رشته های مختلف وجود ندارند. تصمیمی را که برای یک کار طراحی داخلی اتخاذ شده است، را می توان در قسمتی از برنامه ریزی شهر به کار برد یا دستورالعمل هائی که برای یک محوطه طراحی شده اند، می تواند در قسمتی از فن طراحی معماری برده شود.

    به طور کلی گروه MVRDV  را می توان دنباله روندگان راهی دانست که با رم کولهاس در معماری معاصر آغاز شده است. مسائلی مانند سطوح پیوسته، مقیاس، بزرگی و کوچکی پروژه، اقتصاد پروژه، فضاهای خالی، همواره دغدغه  رم کولهاس و شاگردانش مانند گروه MVRDV ، گروه و گروهFOA  و گروه West 8 بوده است.

موضوع نمایشگاه EXPO هانوفر ، محیط زیست بود و ایده اصلی غرفه هلند خلق فضایی سبز و تا حد امکان منطبق با طبیعت و گسترش این فضاها در ارتفاع بود .

ایجاد یک پارک چند طبقه و بنایی یادمانی که یک اکوسیستم کوچک را در خود جای میدهد و از اصول معماری پایدار تأثیر می گیرد ایده ای بود که در اکسپو 2000 تجسم پیدا کرد.

ام وی آر دی وی یک محیط طیبیعی با گسترش عمودی را شامل درختان، گلها و نشانه هایی از طبیعت هلند خلق کرد و در یکی از طبقات حتی فضایی غار مانند با کاربردی رستوران و کافی شاپ ایجاد کرد.

ارتباط طبقات به وسیله راه پله هایی نمایان که دور بنا می چرخد تامین می شود و ام وی دی آر دی وی در هر طبقه به معرفی ویژگی های طبیعت هلند می پردازد . این گونه از گسترش یک فضای سبز و سایت مجموعه واسوکو نیز در این باغ شهرها قرار دارد که ایده ام وی دی آر دی وی را برای حل چالش فوق به تصویر میکشد.

این فایل پاورپوینت در 28 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.