دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی


دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی بانکی

پرسشنامه رضایتمندی از خدمات بانک الکترونیک مبتنی بر 20سوال و هدف از آن بررسی میزان رضایت کاربران ازخدمات آنلاین بانکداری می باشد.

مقیاس  پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

بسیاری از نظرها بر این باور است که بانکداری الکترونیکی، نوع متمایز و ویژه ای از بانکداری نمی باشد زیرا به واسطه پیشرفت تکنولوژی در هر بازه زمانی، اقتضاء و فرصتی برای هر صنعت بوجود آمده است که بواسطه بهره گیری از ابزار و خدمات ناملموس آن زمان، خود را مطابق با شرایط وفق دهد. بانکداری الکترونیکی نیز استفاده از فناوری اطلاعات و وسایل الکترونیکی در صنعت بانکداری می باشد که باعث خلق خدمات بانکی متنوع در تسریع در خدمت رسانی به مشتریان می باشد از عواملی که باعث پیشرفت یک صنعت می شود اطلاعات می باشد که اطلاعات و تکنولوژی با یکدیگر در ارتباط بوده و بر روی هم اثرگذار هستند بطوریکه وجود اطلاعات غنی و مدام بروز شده در یک صنعت، باعث رشد و غناء آن و در غیر اینصورت، موجبات سکون و رکود یک صنعت می شود

از ویژگی‌های قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تکنولوژی  ارتباطات و اطلاعات و بکارگیری آن جهت افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات می‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است.( آنکتاد[1]2001)

این پیشرفت‌، بانکداری را نیز تحت تأثیر شدید خود قرار داده و باعث تغییرات عمده‌ای در این صنعت گردیده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتیک باعث ایجاد تغییرات عمده‌ای در شکل پول و سیستم‌های انتقال منابع در عرصه بانکداری گردیده و مفاهیم جدیدی از بانکداری تحت عنوان بانکداری الکترونیکی ظهور یافته است. (حسن زاده و پورفرد،1382).
این فایل ورد در 4 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *