دانلود پروژه برنامه نویسی فروشگاه


sdsd

مقدمه

شاخه ای از علم برنامه نویسی است که هدف از آن تهیه نرم افزار است.یکی از اهداف مهم برنامه نویسی تولید نرم افزارهای کاربردی است.نرم افزارهای کاربردی جهت مکانیزه نمودن سیستمهای عملیاتی مختلف طراحی می شوند.

مکانیزه شدن سیستمهای عملیاتی ادارات و نهادها و سایر اماکن اداری و صنعتی وتجاری و …دارای مزیت هایی است که از جمله آنها را حذف کاغذ در انجام کارها و سرعت و دقت بالای اجرای عملیات و امنیت اطلاعات وسادگی دسترسی به اطلاعات را می توان نام برد.

اینجانب نیز به عنوان دانشجوی رشته کامپیوتر امید است که توانسته باشم با طراحی این نرم افزار گامی را در این زمینه برداشته باشم.

پایگاه داده:

SQL Server 2008 یکی ازقدرتمندترین وقویترین بانکهای اطلاعات است که خیلی ازشرکتهاوسازمانها از آن استفادمی کنند.

SQL Server 2008 ماننددیگرمحصولات مایکروسافت قسمت مدیریت ساده که میتوان باآن به راحتی کارکردوبا استفاده ازخط دستور SQLCMD در ابزارمدیریتی DAC یاDedicated Administrator Connection رااجرانمود.

SQL Server در بر گیرنده ویژگی های بهتری در زمینه فشرده سازی ومتراکم داده می باشد وبنابراین در بهبود یافتن تواناییاسکالر به ما کمک میکند .این بخش همین طور دارای اقتدار منابع بوده وبه ما این اجازه را میدهد که به ذخیره سازی منابع برای کاربران بپردازیم.

C# سی شارپ

مقدمه

سی شارپ زبان برنامه نویسی نوینی است که توسط شرکت مایکرو سافت در ابتدای هزاره جدید میلادی معرفی شد .این زبان از نظر نحو((syntaxبسیار شبیه زبانهای برنامه نویسی c,c++ میباشد.بنابراین بسیاری از ویژگی مفید این زبان ها را حفظ وتقویت کرده وسعی شده تا ویژگی منفی آنها را حذف کند.

زبان برنامه نویسی چیست؟

زبان برنامه نویسی دقیقآ مانند زبانهای انسانی تعریف می شود .به عنوان مثال زبان فارسی مجموعه ای از قواعد است که عده ای در جهان برای برقراری ارتباط بین خود از آن استفاده میکنند.

برنامه های C# چگونه اجرا میشوند؟

برنامه هایی که ما با زبان C# می نویسیم , دو نوع خروجی دارد یا نهایتآ منجر به تولید فایل هایی از نوع DLL می شوند(که بعدآ توسط دیگر برنامه ها استفاده میشوند)و یا این که شما با تنظیمات خاصی برنامه هایی اجرایی با پسوند exe را تولید می کنید. برنامه های اجرایی با پسوند exe به تنهایی وبدون نیاز به برنامه های دیگر اجرا می شوند وکار های مورد نیاز را انجام می دهند
فصل سوم

فهرست مطالب

فصل اول-تعیین نیازمندیها(شامل نمودار)

فصل دوم-مشخصات فنی سیستم(C#-SQL)

فصل سوم-طراحی فیزیکی برنامه(شامل کدهای برنامه وعکسهای برنامه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *