دانلود پاورپوینت طرح جامع حمل و نقل کرمانشاه


مطالب این فایل تعریف مختصری از طرح جامع حمل و نقل کرمانشاه می باشد مطالب آن در مورد مشکلات شهر و جمعیت، عملکرد بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه در سال 89 به صورت جدول، اهداف کلی طرح، افق طرح جامع حمل ونقل و ترافیک شهر کرمانشاه سال 1404، دستاوردهای طرح جامع حمل و نقل ، مرکز نظارت و کنترل هوشمند ترافیک

شهر کرمانشاه با جمعیت ساکنین نزدیک به 825 هزار  نفر به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور  است که با مشکلات جدی و عدیده ای در سیستم حمل و نقل خود مواجه است.در طی 10 ساله اخیر با افزایش مالکیت خودرو و افزایش رفاه نسبی ،افزایش  نرخ سفر، منشاء بسیاری از مشکلات دیگر شهر کرمانشاه است بطوریکه مصرف بنزین توسط خودروها افزایش یافته که این امر خود باعث آلودگی محیط زیست و در نتیجه کاهش ضریب ایمنی و سلامتی شهروندان است. ضمن اینکه افزایش حجم تردد خودروها خود باعث افزایش تصادفات و خسارات مادی و جانی ناشی از آن نیز می شود.

سیستم اتوبوسرانی وتاکسی رانی شهر کرمانشاه روزانه تعداد زیادی مسافر جابجا می کنند که این ارقام در حال افزایش نیز هستند. واین موضوع نشان از گستردگی مسائل و مشکلات کلان شهر کرمانشاه در بخش حمل و نقل دارد که نیازمند عزم و ابزاری کارآمد برای کاهش مشکلات و بهبود وضعیت آن است .

بر این اساس ، مسئولان و دست اندرکاران سیستم حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه انجام مطالعه ای جامع و کامل که تمامی جوانب حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه در آن لحاظ شده باشد را در دستور کار قرار داده و به انجام رسانیدند. برای این منظور طرح جامع حمل و نقل کرمانشاه از سال 1381 آغاز و در سال 1385 به تصویب رسید .

بررسی های لازم جهت تهیه طرح جامع ترافیک کرمانشاه در سال 1385 و با تشکیل کارگروههای تخصصی و بر پایه مستندات و پایگاههای اطلاعاتی جامع سالهای گذشته ترافیک شهر کرمانشاه و اطلاعات به هنگام شده در زمینه تقاضا و عرضه در شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک کرمانشاه انجام گردید . مطالعات ترافیکی در شهر در سال 1380 مطالعات جامع  و ساماندهی حمل و نقل و ترافیک کرمانشاه به مشاور سپرده­ شد.

اهداف کلی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک کرمانشاه به شرح ذیل می باشد:

üفراهم نمودن سیستم حمل ونقل یکپارچه و توسعه سیستم های حمل و نقل عمومی کارا با ارتقای سطح سرویس آن ها

üکاهش تقاضای سفر سواره و افزایش سهم وسایل نقلیه عمومی اعم از قطار شهری، اتوبوس ،تاکسی و سایر سیستم های حمل و نقل عمومی

üافزایش سهم سفرهای غیر موتوری مانند پیاده روی و دوچرخه سواری با توجه به سازگاری آنها با محیط زیست

این فایل پاورپوینت در 25 اسلاید خدمتتون تقدیمتون میشه

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.