دانلود پاورپوینت فرهنگ سازمانی، تعاریف ، نظریات، کارکردها

مقدمه فرهنگ سازمانی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و در قلمرو رفتار سازمانی راه یافته است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روزافزونی شده و یکی از مباحث اصلی وکانونی مدیریت را تشکیل داده است.جمعیت‌شناسان، جامعه‌شناسان و اخیراً روان‌شناسان و حتی اقتصاد دانان توجه خاصی به این مبحث نو و مهم در مدیریت مبذول داشته و در شناسایی نقش و اهمیت آن نظریه‌ها و تحقیقات زیادی را به‌وجود آورده و در حل مسائل و مشکلات مدیریت به کار گرفته‌اند. تیلور:  Tylor مجموعه ای در هم تنیده است که شامل،باور،هنر ،اصول اخلاقی،قانون ،آداب ورسوم و دیگر توانایی ها و عادات کسب شده توسط انسان به عنوان عضوی از جامعه می شود. هرسکوایتز:Melrille …

فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...

دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

تعریف سیستم —سیستم عبارت است از مجموعه ای از اجزا و عناصر که دارای هدف مشترک بوده و بایکدیگر روابط مستمر، منطقی و متقابل دارند. به طوریکه نحوه و کیفیت روابط این اجزا میتواند سیستم را به طرف تخریب، ثبات و یا پویایی کامل سوق دهد. سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی سیستم اطلاعات بازاریابی سیستم برنامه ریزی بازاریابی سیستم سازمانی بازاریابی سیستم کنترل بازاریابی: فهرست مطالب: تعریف سیستم سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی سیستم اطلاعات بازاریابی سیستم برنامه ریزی بازاریابی سیستم سازمانی بازاریابی سیستم کنترل بازاریابی سیستم های توزیع انواع مدلهای بازاریابی مدل گروه مشاوره بوستون این فایل پاورپوینت در 14 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...

دانلود پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

تعریف خلاقیت —خلاقیت عبارت است از به کار گیری توانائیهای ذهنی برای ایجاد یک فکر و یا یک مفهوم جدید. فرق خلاقیت و نوآوری خلاقیت یعنی ارایه چیزی نو، در حالیکه نوآوری به معنی کاربرد همان چیز نو ایجاد شده و ارایه شده می باشد. بطور کلی در بازاریابی، خلاقیت و نوآوری که در قالب استفاده از فرصتهای سود آور مطرح می شود به سه شکل در مورد کالاها خودش را نشان می دهد: فهرست مطالب: تعریف خلاقیت فرق خلاقیت و نوآوری اشکال خلاقیت و نوآوری روش های سه گانه تولید کالا و خدمات غیر کمیاب مراحل تولید محصول جدید ایجاد ایده ها آزمایش بازاریابی چرخه عمر محصول مرحله تولید محصول مرحله رشد و پیشرفت مرحله بلوغ و اشباع مرحله …

فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...

دانلود پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

هدف کلی —هدف اصلی این ارائه آشنائی دانشجویان عزیز با مدلهای کمی و کیفی اندازه گیری بازار به منظور تخمین و برآورد میزان تقریبی تقاضای آینده محصولات شرکتها و پی بردن به مسایل و مشکلاتی که در این زمینه وجود داردو بازاریابان برای  پیش بینی درست میزان فروش آینده شرکتشان باید به آنها توجه داشته باشد. عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا —تعدادی از این عوامل که عمدتاً نیز از حیطه کنترل شرکتها خارج می باشند عبارت اند از: —اوضاع اقتصادی جهانی بالاخص وضع اقتصادی کشور مورد نظر«ویژگیهای جمعیتی بازار ، نرخ رشد جمعیت، وضعیت رقبا، اوضاع فرهنگی جامعه ، سرعت پیشرفتهای تکنولوژیکی ،تحولات سیاسی». فهرست مطالب: هدف کلی عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا معایب بر آورد بیشتر از …

فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...

دانلود پایان نامه بررسی اسراف در قرآن

پایان نامه  جهت اخذ درجه کارشناسی دینی عربی عنوان : بررسی اسراف در قرآن چکیده واژه «اسراف» و مشتقات آن که جمعاً 23 بار در قرآن به کار رفته،مفهومى گسترده دارد  و هرگونه تجاوز از حدّ اعتدال و گرایش به افراط یا تفریط را در بر مى گیرد; از این رو، برخى با تفسیر این معناى عام، «اسراف» را در خصوص زیاده روى و «سرف» را تنها در مفهوم کوتاهى به کار برده اند;از آنجا که اسراف هرگونه استفاده نادرست از امکانات و اختیارات را شامل مى شود و همواره با نوعى زیاده روى و گاه کوتاهى ملازم و در همه مصادیق آن به نحوى سرپیچى از فرامین الهى نمایان است،  با فساد ارتباط مستقیم دارد. به طور مکرّر از اسراف، …

فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...