در امتداد ساحل در پایان روز گام تنها صدا مدتی فقط صدا تا به میل خود ایستادن بعد هیچ صدا در امتداد ساحل مدتی هیچ صدا بعد به میل خود رفتن گام تنها صدا مدتی فقط صدا در امتداد ساحل در پایان روز ساموئل بکت ترجمه از محمود داوودی
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...رپرتاژ: ماسک نمدی
با توجه به اینکه از محصولات مورد نیاز این روزهای کرونایی جامعه، تولید انواع ماسکها من جمله ماسک نمدی ، ماسک پزشکی ، ماسک N95 ، ماسک سه لایه ، دستکش لاتکس ، دستکش یکبار مصرف ، ماسک نمدی ، ماسک نانو ، ژل ضد عفونی ، مایع ضد عفونی ، لباس پزشکی و … میباشد ، تولیدی ما به سهم خود اقدام به تولید و توزیع ماسک نمدی با بهترین متریال موجود بازار نموده است ، امیدوارم موجب کاهش قیمت شود . تولید انواع ماسک نمدی در رنگ دلخواه مشتری ، ماسک نمدی قواره بزرگ ، نمد ۲۵۰ گرم اعلا بهترین متریال موجود بازار ، کش پهن ، بسته بندی شکیل ، تولید سفارشی . قابل شستشو ، ساخت …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود پاورپوینت جامعی راجب کايزن – KAIZEN
دانلود پاورپوینت جامعی راجب کايزن – KAIZEN مفاد دوره معنی و مفهوم و تعريف کايزن تاريخچه کايزن مزايا و منافع کايزن فلسفه کايزن اصول کايزن کايزن و مديريت روشها و فنون مورد استفاده در کايزن تعريف کايزن سيستم بهبود مستمر در کيفيت، فنآوری، فرآيندها، فرهنگ سازمانی، بهرهوری، ايمنی، رهبری، …. تعريف ماساکی ايمايی: بهبود پيوسته و مداوم، توأم با مشارکت همه افراد در يک شرکت يا سازمان (مديريت ارشد، مديران ميانی و کارگران). تاريخچه کنترل کيفيت در ژاپن lاوايل نيمه دوم دهه 1940 (اولين سالهای پس از جنگ جهانی دوم): دعوت از کارشناسان کنترل کيفيت شرکت وسترن الکتريک آمريکا برای برطرف کردن مشکلات ان.تی.تی (شرکت تلفن و تلگراف ژاپن). lاواخر دهه 1940: ايجاد کميته فرعی کنترل کيفيت در اتحاديه …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود تحقیق استراتژی ادغام و اکتساب شرکتها (Merger & Acquisition)
دانلود تحقیق استراتژی ادغام و اکتساب شرکتها (Merger & Acquisition) مقدمه بهطور کلی ادغام و اکتساب شرکتها[1] به فرآیندهای مربوط به ترکیب و اتحاد[2] شرکتها گفته میشود. اين اقدامات به نوعي یک تصمیم استرتژیک هستند؛ به همين دليل، در سطح شرکت طبقهبندی میشوند و موضوع بحث مدیریت مالی بنگاه[3] و نیز مدیریت سرمایهگذاری[4] قرار ميگيرند. آثار ناشي از ادغام و اکتساب هم در سطح خرد يا شرکتها و هم در سطح اقتصاد کلان قابل بررسي است. بعضی مواقع نتایج مفید و مثبت و گاهي اوقات نتایج مخرب برای شرکت ها و اقتصاد دارند. تصميمگيري راجع به ادغام و اکتساب، از تصمیمات استراتژیک و بسیار هنرمندانه و تخصصی مدیران مالی و سایر مدیران ارشد شرکت ها تلقي میشود که بلندمدت و …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود خلاصه جزوه آموزشی بازاریابی
دانلود خلاصه جزوه آموزشی بازاریابی بازاريـابي به معنـي هر تجمـعي از مصرفكنندگـان احتمـالي يك كالا يا يك خدمت است كه به آن كـالا نياز داشته و داراي توان پرداخت نيز باشد.هر جـا نيازي وجود داشته باشد، بـازاري وجود دارد و هر جا بازاري وجود داشته باشد، فرصتي براي فروش وجود دارد. بازاريابي مجموعه اي از تمام تلاش ها و كوشش هاي سازمان يافته اي است كه هدف از آن توليد كالا يا انجام خدمتي با مشخصات و كيفيت و قيمت مناسب و مورد قبول مشتريان احتمالي و تأمين نياز و جلب رضايت او و كسب سود و شهرت براي بنگاه است اين تلاش ها از مرحله تحقيقات شروع شده و تا پس از فروش ادامه مي يابد. اهداف بازاريابي بالا …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...