دانلود پاورپوینت خط لوله انتقال گاز ماهیدشت – روانسر


دانلود پاورپوینت خط لوله انتقال گاز ماهیدشت – روانسر

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع کنترل پروژه خط لوله انتقال گاز ماهیدشت- روانسر، در حجم 89 اسلاید، همراه با تصاویر مربوطه، جداول، نمودارها و توضیحات کامل.

بخشی از متن:
امروزه در دنیا بحث انرژی یکی از چالش های کشور های بزرگ صنعتی است. انتخاب نوع انرژی مورد نیاز کارخانجات و مناطق شهری نقش بسیار مهمی در چگونگی شکل گیری شهر ها، اجتماعات و صنایع بزرگ و کوچک دارد. از آنجا که کشور ما ایران، کشوری است که دارای منابع عظیم نفت و گاز می باشد بیشتر صنایع بر پایه این سوخت ها بنا شده اند. لذا اهمیت سوخت رسانی به مراکز شهری و صنعتی یکی از مهمترین طرح های ملی جهت توسعه اقتصادی کشور خواهد بودو جزو زیر ساخت های ملی محسوب می گردد.
در راستای طرح ملی گاز رسانی کشور در استان کرمانشاه جهت بهره مند ساختن اهالی بخش های ماهیدشت، کوزران و حسن آباد روانسر پروژه ای تعریف و مطالعات مورد نیاز توسط شرکت گاز استان انجام و طراحی های لازم صورت گرفت.
این خط لوله انتقال گاز به طول بیش از 70 کیلومتر از حوالی بخش ماهیدشت و کیلومتر –   429 125خط انتقال گاز 30 اینچ ایلام- اسلام آباد- کرمانشاه منشعب می گردد و در ایستگاه تقلیل فشار در نزدیکی شهرستان روانسر به اتمام می رسد.

اهم مطالب :
فرآیندهای اجرای پروژه
فرآیندهای مدیریت پروژه
فرآیندهای برنامه‌ریزی
فرآیندهای در حین اجرا
فرآیندهای کنترلی
ساختار شکست کار
براورد منابع
مطالعه موردی پروژه
ساختار سازمانی پروزه
نمودارها و جداول فعالیت ها
و….

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 89
حجم: 12.25 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *