چرا نباید از سایت واسطه پرداخت آرین پال استفاده نکنیم!


این مقاله از جهت فنی نمی باشد و تنها از لحاظ حس جنبه تجربه کار با این سرویس می باشد.

آرین پال به آدرس arianpal.com در بین تمامی سرویس های پرداختی که باهاشون کار کردم از نظر نوع پشتیبانی واقعا در حد افتضاح و بدترین نوع مشتری مداری رو داشته.

به گونه ای که اگر تیکتی ایجاد کنید حالا گذشته از بحث زمان بر بودن پاسخ دهی که گاهی به حدود چند ساعت می رسد در کمال گستاخی و بی نزاکتی پاسخ میدهند و به گونه ای هم پاسخ میدهند که خود تمام تقصیر ها و اشتباهات رو به گردن کاربر میاندازند.

وقتی یک کاربر احتیاج به زدن تیکت دارد، یعنی احتیاج به پشتیبانی و کمک دارد، ولی در کمال تعجب مسئولان آرین پال آدمهای بی اعصاب و بی نزاکتی رو به عنوان مسئول پاسخگویی و پشتیبانی قرار داده اند که وقتی تیکتی ارسال میکنید حتما باید آماده باشید تا یک کم با روح و روان و اعصابتان در تیکت بازی شود. اون هم بازی به سبک عربستانی ها که حسابی فرسایشی و در کمال گستاخی!

و این رو هم اضافه کنم اصلا برای اونها اهمیت نداره که کاربر قدیمی چند ساله باشید یا کاربر جدید، اگر هر کدوم از اینها باشید به یک اندازه از خجالت شما در میان! این تجربه کاری چند ساله ما با آرین پال بودش!

از این تاریخ به بعد هم به کسی اصلا توصیه نمی‌کنم از خدمات این سایت بی ارزش و گستاخ و هتاک استفاده کند.

توی نت سرچ کنید حتما سایتهای بهتر که علاوه بر مسائل فنی در مسائل پشتیبانی سرآمد تر از این سایت های بی هویت هست پیدا خواهید کرد.

سخن پایانی هرگز به طاهر و شعارهای فریبنده این گونه سایت ها در زمینه پشتیبانی و ادب توجه نکنید.

# از آرین پال استفاده نکنید!

# سایت واسط پرداخت

# درگاه پرداخت واسط


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *