دانلود ترجمه مقاله وفاداری مشتریان بانکداری شرکتی


دانلود ترجمه مقاله وفاداری مشتریان بانکداری شرکتی

دانلود ترجمه مقاله وفاداری مشتریان بانکداری شرکتی

Loyalty by Corporate Banking Customers
Anabela Fragata
Instituto Politécnico de Viseu
Pablo Muñoz Gallego
Universidad de Salamanca

Abstract: We develop a model to analyse the relations between perceived service quality,
customer satisfaction, loyalty and intention to increase utilization of banking services by
medium/large corporate banking customers.
We suggest that perceived service quality will have a positive indirect effect on bank loyalty
via customer satisfaction; perceived service quality will have a positive effect on bank
loyalty; customer satisfaction will have a direct positive effect on bank loyalty; and bank
loyalty will have a direct positive effect on intention to increase utilization of banking
services.
After validation of the measurement scales, the hypotheses are contrasted through Structural
Equation Modelling (SEM).
Keywords: Perceived service quality, customer satisfaction, bank loyalty, medium/large
corporate banking customer.

وفاداری مشتریان بانکداری شرکتی

آنابلا فراگاتا،موسسه پلی تکنیک ویسیو

پابلو مونوز گالگو،دانشگاه سالامانکا

چکیده:به منظور تحلیل رابطه بین کیفیت درک شده خدمات،رضایت مشتری[1]،وفاداری و نیت مشتریان بانکداری شرکت های بزرگ و متوسط برای افزایش میزان استفاده از خدمات بانکی،مدلی طراحی کرده ایم.      به این معتقدیم که کیفیت درک شده خدمات از طریق رضایت مشتری تاثیر غیر مستقیم مثبتی بر وفاداری بانکی خواهد داشت،کیفیت درک شده خدمات تاثیری مثبت بر وفاداری بانکی ایجاد خواهد کرد،رضایت مشتری تاثیر مستقیم مثبتی بر وفاداری بانکی خواهد داشت،و وفاداری بانکی تاثیر مستقیم مثبتی بر نیت مشتریان در افزایش استفاده از خدمات بانکی خواهد گذاشت.پس از اعتبار سنجی مقیاس های اندازه گیری، فرضیه ها از طریق مدل یابی معادلات ساختاری در تضاد با یکدیگر می شوند.                                                 1.مقدمه                                                                                                             بطور سنتی بانکداری شرکتی بعنوان یک تابع مختلط تلقی می شود زیرا شامل بنگاه های شرکتی و موسسات مالی می باشد(آتاناسوپولوس و لابروکوس 1999).برخی تحقیقات حاکی از ان است که با توجه به سایز شرکت ها بین ماهیت رابطه یک بانک و مشتریان تجاری ان تفاوت وجود دارد(باتلر و دورکین 1998).با رشد شرکت ها، نیازهای مالی انها بطرز پیچیده ای افزایش می یابد ضمن اینکه قدرت معامله انها در رابطه مشتری-بانک نیز زیاد می شود(موریارتی و همکاران 1983).برای بانک ها،بخش بازار شرکت های بزرگ و متوسط بالاترین حاشیه ها را برای حجم معاملات رتبه بندی شده ارائه می کنند و در نتیجه برای تضمین بزرگترین بخش تجارت بانکداری شرکتی،دستیابی به وضعیت بانک مورد ترجیح برای انها حائز اهمیت است.با این حال هرچه بخش شرکتی بزرگتر باشد تعداد بانک هایی که مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر می شود(تایلر و استنلی 1999).این موضوع به معنای رقابتی سخت بین بانک ها در بخش شرکت های بزرگ و متوسط است،ضمن اینکه چالشی بزرگ برای بانک ها خواهد بود زیرا برای اطمینان از وفاداری مشتری باید خدمات خود را با بالاترین استاندارهای کیفیت ارائه کنند. تحقیقات زیادی به تحلیل رابطه شرکت های کوچکتر و بانک های انها پرداخته اند اما در زمینه عوامل موثر بر وفاداری بانکی مشتریان شرکت های بزرگ و متوسط تحقیقات کمی صورت گرفته است.

[1] – customer satisfaction

این فایل ورد ترجمه در 17 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 21 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *