or

دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

حاوی 25 سوال

این پرسشنامه بر اساس مدل آیدا و تاثیر مولفه های آن بر روی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای طراحی شده است.

برای بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی سنج سازه و برای بررسی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. که ضریب در این پرسشنامه 89 درصد بوده است. که ضریب بسیار خوبی است.

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 3
حجم: 286 کیلوبایت

17,000 ریال – خرید

ثبت رایگان مشاغل و نیازمندی ها





اطمینان به اصالت سایت / راهنمای خرید/ کد تخفیف / گزارش مشکل در خرید/ تبلیغات در سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.