دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری


دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

حاوی 25 سوال

این پرسشنامه بر اساس مدل آیدا و تاثیر مولفه های آن بر روی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای طراحی شده است.

برای بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی سنج سازه و برای بررسی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. که ضریب در این پرسشنامه 89 درصد بوده است. که ضریب بسیار خوبی است.

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 3
حجم: 286 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =