دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی


دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی

دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی

استاندارد ”طیور – ساختمان کارخانه جوجه کشی – مشخصات فنی و بهداشتی ” که توسط کمیسیون های مربوطه تهیه و تدوین شده و در پانصد و سی و هفتمین جلسه کمیته ملی 84 مورد تصویب قرار گرفته ، /8/ استاندارد خوراک و فرآورده های کشاورزی مورخ 8 اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلالاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مصوب بهمن ماه 1371 به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.
برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولالات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع ، علوم و خدمات ، استاندارد های ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر گونه پیشنهادی که برای اصلالاح یا تکمیل این استانداردها ارائه شود در تجدید نظر بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت . بنابراین برای مراجعه به استاندارد های ملی ایران باید همواره از آخرین تجدید نظر آنها استفاده کرد.
در تهیه و تدوین این استاندارد س عی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه ، در حد امکان بین این استاندارد و استاندارد ملی کشورهای صنعتی و پیشرفته هماهنگی ایجاد شود.
خذی که برای تهیه این استاندارد به کار رفته به شرح زیر است: Ĥ منابع و م
-1 زهری ، مرادعلی – اصول پرورش طیور – انتشار ات دانشگاه تهران – سال 1380
– چاپ دوازدهم.
-2 راهنمای کامل پرورش طیور – سازمان اقتصادی کوثر – سال 1378 – چاپ
چهارم.
-3 یحیی زاده ، هاله – اصول مدیریت در واحدهای جوجه کشی – انتشارات
نوربخش – سال 1382 – چاپ اول.
. -4 نظام دامداری ایران – سازمان دامپزشکی کشور – سال 1369
. -5 راهنمای مدیریت جوجه کشی – مجتمع کشت و صنعت سبزدشت – سال 1382
پ
١
طیور – ساختمان کارخانه جوجه کشی – مشخصات فنی و بهداشتی

1 هدف
هدف از تدوین این استاندارد ، تعیین مشخصات فنی و بهداشتی ساختمان کارخانه
جوجه کشی است.

2 دامنه کاربرد
این استاندارد، دربا رۀ انواع ساختمان های کارخانه جوجه کشی که به صورت مستقل و یا به صورت بخشی از مجموعه مجتمع های پرورشی طیور در کشور می باشند، کاربرد دارد. یادآوری 1- ساختمان کارخانه جوجه کشی در کشور ، باید از نظر بهداشت نیروی انسانی، بهداشت تأسیسات، وسائل و تجهیزات موجود در داخل سالن ها و /یا اتاق های ساختمان کارخانه جوجه کشی و بهداشت محیط کار، در شرایط کاملالا بهداشتی و مجاز ، و برابر مقررات زیست محیطی کشور ، انجام گیرد. یادآوری 2 –مسئول فنی بهداشتی در هر کارخانه جوجه کشی و / یا در هر مجتمع پرورش طیور در کشور ، باید بر حسن انجام مفاد این استاندارد نظارت کامل نماید.
3 مراجع الزامی
مدارک الزامی زیر حاوی مقرراتی است که در متن این استاندارد به آنها ارجاع داده شده است . بدین ترتیب آن مقررات جزیی از این استانداردمحسوب می شود . در مورد مراجع دارای تاریخ چاپ و / یا تجدید نظر، اصلاحیه ه ا و تجدید نظرهای بعدی این مدارک مورد نظر نیست . معهذابهتر است کاربران ذینفع این استاندارد، امکان کاربرد آخرین اصلاحیه ها و تجدید نظرهای مدارک الزامی زیر را مورد بررسی قرار دهند .

توجه: به دلیل وارد شدن این متن از فایل pdf ممکن است جمله بندی و علائم نگارشی به هم ریخته باشد. ولی در نسخه اصلی همه چیز مرتب و منظم می باشد.

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 119
حجم: 681 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *