دانلود پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی


تعریف خلاقیت

—خلاقیت عبارت است از به کار گیری توانائیهای ذهنی برای ایجاد یک فکر و یا یک مفهوم جدید.

فرق خلاقیت و نوآوری

خلاقیت یعنی ارایه چیزی نو، در حالیکه نوآوری به معنی کاربرد همان چیز نو ایجاد شده و ارایه شده می باشد.

بطور کلی در بازاریابی، خلاقیت و نوآوری که در قالب استفاده از فرصتهای سود آور مطرح می شود به سه شکل در مورد کالاها خودش را نشان می دهد:

فهرست مطالب:

تعریف خلاقیت

فرق خلاقیت و نوآوری

اشکال خلاقیت و نوآوری

روش های سه گانه تولید کالا و خدمات غیر کمیاب

مراحل تولید محصول جدید

ایجاد ایده ها

آزمایش بازاریابی

چرخه عمر محصول

مرحله تولید محصول

مرحله رشد و پیشرفت

مرحله بلوغ و اشباع

مرحله کاهش و افول

مشخصات مرحله رشد

موانع موجود بر سر راه خلاقیت

 

این فایل پاورپوینت در 16 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *