دانلود پاورپوینت موزه پل کلی – 20 اسلاید


دانلود پاورپوینت موزه پل کلی – 20 اسلاید

Paul Klee Museum

معمار: رنزو پیانو

موقعیت بنا: برن_سوئیس

زمان ساخت:2005

معرفی معمار

رنزو پیانو، معمار ایتالیایی، در سال 1937 در جنوا چشم به جهان گشود. تحصیلات خود را در پلی تکنیک میلان به اتمام رساند. از سال 1965 تا 1970 با لویی کان و ماکوفسکی کار کرد و از سال 1971 تا 1977 با ریچارد راجرز همکار بود. معروف ترین پروژه مشترک پیانو و راجرز مرکز پمپیدو در پاریس در سال 1977 بود.

معرفی بنا

موزه پل کلی یک نماد بین المللی است که برای تقدیر از پل کلی(نقاش، موسیقی دان، معلم و شاعر بزرگ قرن 20 ) ساخته شده است.این بنا در شهر برن ساخته شده است که حدود چهار هزار اثر ابرنگ و طراحی او در این گالری جمع اوری و ارائه شده است.این مرکز بزرگترین مجموعه در جهان است که تنها به آثار یک هنرمند اختصاص یافته است.

ایده و کانسپت

ایده طرح، در نظر گرفتن فراز و فرودهای زندگی یک مجسمه ساز مطابق با پستی بلندی و شیب زمین بود.بنابراین موزه به طور دقیق شکل زمین را میگیرد، در عین حال تا جاییکه ممکن است حومه و طبیعت را کامل میکند و حس زیبایی و نامحدود بودن را که در کوهستان ایجاد شده است امتداد میدهد.رابطه نزدیک کارهای کلی با طبیعت بود که موجب شد رنزو پیانو ساختمانی را طراحی کند که با تپه ها و محیط اطرافش متعامل باشد.در نتیجه ساختمانی سبک وزن به شکل موج سینوسی که از فولاد و شیشه تشکیل شده است  طراحی شد که به مجموعه ای از تپه ها شباهت دارد.

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 20
حجم: 8 مگابایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *