روش پیدا کردن #موضوع_پایاننامه


اولین پیشنهاد به شما اینه که برید و مقاله رفرنس پیداکنید و بیارید که این موضوع هم خسته کننده س و هم چون اکثر دانشجویان زبان ضعیفی دارند نمیتوانند تسلط و مهارت کافی بر روی واژه ها داشته باشند برای همین معمولا زود خسته و دلسرد میشن برای همین دقیقا برعکس اینو پیشنهاد میشه . اول برید و مقاله و متون نوشته شده فارسی را بخونید و اصلا نترسید که موضوعات تکراریه و هر موضوعی که ازش فقط و فقط خوشتون اومد اونو یادداشت کنید چون شما باید یکسال با موضوعتون زندگی کنید پس باید واژه های اون قابل تحمل و برای شما زیبا باشه و بتونید در ذهنتون هضمش کنید.
برای پیدا کردن موضوع و مقالات فارسی می تونید از گوگل اسکولار استفاده کنید. کلید واژه هایی که چند ترم گذشته نظرتون رو جلب کرده، سرج کنید. از هرکلید واژه موضوعاتی که براتون جالب هست مقاله ش رو دانلود کنید، شروع کنید چکیده ش رو بخونید اگه مورد علاقه تون بود، مقدمه و پیشینه ش رو هم بخونید ، اگه نه که برید سراغ مقاله بعد.
در مقالات متغییر های مورد نظر تون را که پیدا کردید بعد اینا را باید کنار هم بذارید (حتما با خودتون میگید چطوری اینا را کنار هم بذاریم ) که البته اگه با دقت اینکار را بکنید کارتون راحته و گرنه موضوعتون به چالش کشیده میشه و ممکنه زحماتتون رد بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *