دانلود پاورپوینت معرفی سقف کوبیاکس


امروزه جامعه مهندسی کشور به صنعتی سازی ساختمان و تکنولوژیهای نوین ساختمانی رویکرد مهمی دارد. صنعتی سازی ساختمان در بر گیرنده کلیه فعالیت­ها، فناوری­ها، روشهای ساخت و ساز و تولید کارخانه ای قطعات و اجزای ساختمانی می­باشد که به طور انبوه و بر اساس استاندارد های مدولار و زنجیره­هایی با رعایت موازین توسعه پایدار انجام می گیرد. هدف از ارائه تکنیک های جدید و صنعتی ساخت و ساز، سبک سازی، مقاوم سازی، صرفه جویی در مصرف مصالح، مصرف بهینه انرژی در دوران ساخت و بهره برداری، کاهش مدت زمان ساخت و در نتیجه کاهش هزینه­های ساخت، افزایش عمر و کیفیت ساختمان و قطعات و اجزای آن است.
تکنولوژیها و تکنیک های متنوعی در سراسر دنیا تحت عناوین مختلف در ارتباط با فعالیتهای عمرانی و یا نحوه اجرای آنها ارائه شده و می شوند. این روشهای نوین که برخی دارای تکنولوژی خاص خود بوده و برخی صرفاً بر اساس خلاقیت و یک کار تکنیکی شکل گرفته اند، در حوزه های مختلف از فعالیتهای ساختمانی ارائه شده اند. اطلاع از روشهای متنوع و بروز مذکور و آشنایی کلی با قابلیتها و مزایا محدودیتهای آنها ضمن کمک به کارفرمایان در انتخاب صحیح سیستمهای ساختمانی در هنگام تعریف و مطالعه پروژه، باعث بهره گیری از علوم و تکنولوژیهای روز در پروژه های کشور می شود. علاوه بر این با بکار گیری این تکنولوژیها ضمن انتقال تکنولوژیهای نوین به داخل کشور سطح کیفی ساختمان سازی در بازار مسکن کشور ارتقاء می یابد.

بی شک بر معماران امروزین ثابت شده است که عدم آشنایی آنها با فناوری های روز صنعت ساختمان می تواند آنها را از چرخه بازار ساختمان خارج کند و طراحی ها کم کم به سوی طراحی های ماسونری که ما به گذشتان ملقب می کنیم پیش رود .

یکی از مصالح نوین که چندین وقت است توسط شرکت های ایرانی از بازار سوئیس وارد ایران شده است کوبیاکس می باشد که در انعطاف پذیری در معماری و کاهش آلاینده هایی چون CO2 موثر است. فناوری کوبیاکس با فراهم سازی امکان اجرای یک دال بتنی یکپارچه در دهانه های بزرگ( دهانه هایی تا ۱۸ متر ) بدون استفاده از تیر ؛ موجب صرفه جویی در مصالح و کاهش هزینه های ساخت و وزن سازه می گردد

سقف یکی از بخش های مهم ساختمان می باشد و چگونگی اجرای آن بسیار حائز اهمیت است. امروزه در دنیا روش های گوناگونی برای اجرای سقف به کار برده می شود و در سیستم های نوین به سبک بودن سقف ، مقاومت بالا و سرعت اجرای بالا دقت می شود.

یکی از روش های اجرای سقف، استفاده از گوی های پلاستیکی تو خالی از جنس پلی اتیلن بازیافت شده است. این روش توسط شرکت کوبیاکس سوئیس اجرا می شود.

این فایل پاورپوینت در 25 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.