دانلود آموزش نرم افزار هلو به صورت کاربردی


دانلود آموزش نرم افزار هلو به صورت کاربردی

هلو نرم افزاری است که کلیه عملیات حسابداری، انبار، خرید فروش، چک و بانک و تولید به صورت یکپارچه صورت می دهد. این نرم افزار در مجموعه های فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، جامع، صنعتی و تحت شبکه به بازار عرضه شده است. همچنین این نرم افزار نسخه های متعددی را جهت مشاغل مختلف ارائه نموده است.

از آنجای که علم حسابداری، یکی از کاربردی ترین علوم در میان تمامی مشاغل و صنایع می باشد، داشتن اطلاعاتی از این علم نیز، در دنیای امروز بسیار ضروری به نظر می آید. یکی از برجسته ترین ابزارهای حسابداری نوین، نرم افزار های حسابداری هستند که جایگزین سیستم های حسابرسی دستی شده اند. در میان این نرم افزار های هلو ! به عنوان غول نرم افزار های حسابداری خود را سر زبان ها انداخته ! که با ظاهری زیبا و هسته ای محکم، از اطلاعات مهم مالی شما برای بهبود کارایی سازمان و کسب و کار شما استفاده می کند.

درباره کتاب آموزش نرم افزار هلو

کتاب آموزش نرم افزار هلو مناسب افرادی است که با تازگی می خواهند کار با نرم افزار هلو را آغاز کنند و نمی دانند که باید از کجا شروع کنند. در این کتاب با استفاده از تصاویر متعدد، به صورت قدم به قدم نحوه کار با نرم افزار هلو و بخش های مختلف آن آموزش داده شده است. در این آموزش با مباحث مختلفی از جمله وارد کردن و حذف کالاها و گروه بندی آنها، وارد کردن حساب های بانکی، موجودی بانکها و صندوق ها، مدیریت چک ها، هزینه ها، عملیات های مالی، گزارشات حسابداری، صدور سند حسابداری، گزارش فاکتور، تولید محصول، انبار، سفارشات، اقساط و … بیان می شود.

 

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 50
حجم: 3.31 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.