دانلود پاورپوینت آموزشی نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران


OnPlay تمامی آموزش های غیر رایگان اساتید سطح اینترنت را به رایگان تماشا کنید

مقدمه

روند تجارت طی سال های آینده تغییر خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (OECD) طی 20 سال آینده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه در این دوره به حدود 5/7 % خواهد رسید.

در این دوره سهم کشورهای در حال توسعه از تولید جهانی از حدود 6/1  به حدود 3/1  خواهد رسید. در نتیجه، قدرت و تأثیر گذاری اقتصادی ازکشورهای صنعتی  مثل ژاپن، آمریکا و اتحادیه اروپا به سمت کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، آسیا وآفریقا کشیده خواهد شد. پیش بینی شده است که چین تا سال 2010 به بزرگترین اقتصاد جهان مبدل خواهد شد. حجم تجارت جهانی از 4000  میلیارد دلار در سال 93  اکنون از مرز 7000 میلیارد دلار گذشته است.

تغییرات عمده در بازارهای جهانی

الگوی رشد اقتصادی کشورهای جهان ( پیدایش اقتصادهای نوظهور)

جهانی شدن اقتصاد

رشد سریع تجارت جهانی نسبت به رشد تولید

الگوی چرخه تجاری محصول در سطح بین المللی

پیروزی نظام های  بازار

ظهور بازارهای جهانی

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 17
حجم: 616 کیلوبایت


OnPlay در یوتوب، آموزش های روانشناسی و معماری و کامپیوتر و سایر آموزشهای پولی را به رایگان تماشا کنید


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =