آموزش ری اکت و مایکروسرویس های اسپرینگ بوت و اسپرینگ کلود


دانلود Udemy React + Spring Boot Microservices and Spring Cloud – آموزش ری اکت و مایکروسرویس های اسپرینگ بوت و اسپرینگ کلود

ری‌اکت که به صورت React.js یا ReactJS نیز خوانده می‌شود، یک کتابخانه متن‌باز جاوااسکریپت برای ساخت رابط‌های کاربری با هدف مواجه شدن با چالش آدرس‌دهی در توسعهٔ اپلیکیشن‌های تک‌صفحه‌ای، است. این کتاب‌خانه توسط فیس بوک، اینستاگرام و جامعه‌ای از توسعه‌دهنده‌ها و شرکت‌ها نگه‌داری می‌شود. ری‌اکت توسط جردن واک، یک مهندس نرم‌افزار در فیس‌بوک، ساخته شد. او از XHP که یک چارچوب فریم‌ ورک HTML برای PHP ست، تأثیر گرفته است. سیستمی در React.js وجود دارد که باعث می شود عناصر DOM منحصر به فرد خودش را ایجاد می کند. این کار باعث می شود که performance برنامه بسیار بالاتر رود. کتابخانه ی React.js از یک گرامر خاص به اسم JSX بهره می گیرد که این قابلیت را به شما می دهد که دستورات HTML و JavaScript را با یکدیگر تلفیق کنید. اسپرینگ (Spring) یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین framework های جاوایی است. این framework متن باز بوده و اولین بار در سال 2003 ارائه شده است. اسپرینگ از ابتدای ارائه تا الان تغییرات زیادی داشته و بسیار قدرتمند و معروف شده است. اسپرینگ framework قدرتمندی است که هدف اصلی آن برنامه های enterprise هستند اگرچه اسپرینگ بیشتر java EE را هدف گرفته است ولی در محیط های غیر از EE نیز می توان از آن استفاده کرد. بر خلاف تصوری که اشتباهاً در بین خیلی ها شکل گرفته است اسپرینگ برای ساخت اپلیکیشن تحت وب نیست بلکه Spring web که مبتنی بر مدل MVC بود و بیشتر به عنوان Spring MVC شناخته می شود تنها بخشی از اسپرینگ است که از آن برای ساخت برنامه های تحت وب استفاده می شود. در رایانش، میکروسرویس‌ها نوعی الگوی معماری است که در آن برنامه‌های پیچیده به بخش‌های کوچک و مستقلی شکسته می‌شوند که از طریق APIهای مستقل از زبان با هم در ارتباط هستند. این سرویس‌ها کوچک هستند و سطح بسیار خوبی از استقلال را دارند (یعنی decoupledند). به علاوه تمرکز هر یک بر روی انجام یکی از آن کارهای کوچک است. سرویس‌ها کوچکند و به اندازهٔ کافی ریزدانه هستند (fine grained) ولی نه ریزتر به گونه‌ای که یک هدف تجاری و کاربردی خاص را انجام می‌دهند.
در دوره آموزشی Udemy React + Spring Boot Microservices and Spring Cloud با آموزش ری اکت و مایکروسرویس های اسپرینگ بوت و اسپرینگ کلود اشنا خواهید شد.

سرفصل های دوره آموزشی Udemy React + Spring Boot Microservices and Spring Cloud:
– مقدمه
– آماده سازی برای خدمات مایکروسافت ، اسپرینگ بوت ، Intellij ، Lombok
– سرویس کاربری – (اسپرینگ بوت ، MySQL ، Liquibase …)
– سرویس کاربری – (اجرای امنیت اسپرینگ)
– سرور Eureka
– سرویس کاربری – (فعال کردن Eureka و Test)
– خدمات دوره – (دوم میکروسرویس اصلی)
– خدمات دروازه – (سرویس اسپرینگ Netflix Zuul Gateway)
– آماده سازی سمت مشتری – ری اکت
– طرف مشتری – (اجرای ری اکت)
– نتیجه

 

شرکت سازنده: یودمی / Udemy
نام انگلیسی: Udemy React + Spring Boot Microservices and Spring Cloud
نام فارسی: آموزش ری اکت و مایکروسرویس های اسپرینگ بوت و اسپرینگ کلود
زبان آموزش: انگلیسی
مدرس: Senol Atac
سطح آموزشی: مقدماتی, متوسطه
زمان آموزش: 5 ساعت + 11 دقیقه
حجم فایل: 2210 مگابایت

لینک های دانلود

 حجم: 2.21 گیگابایت
دانلود – بخش اول
دانلود – بخش دوم
دانلود – بخش سوم
دانلود – بخش چهارم
دانلود – بخش پنجم

رمز فایل: www.p30download.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *