نقل ارومیه شیرینی بخش لحظات زندگی و فرصتی برای دفع استرس روزانه


رپرتاژ: سفر و سیاحت از رویدادهای شیرین و لذت بخش زندگی ما بوده ولی قصه شیرین سفر آنگاه شیرین تر می شود که کامت را با شیرینی های خوش عطر و طعم آن دیار شیرین کنی.

هر جا که میروی مردمش برایت خیر می خواهند و شادکامی، این را از سوغات جای جای ایران می توان فهمید؛ چراکه با ورودت با شیرینی ها و سوغات فوق العاده به استقبالت آمده و در بازگشت توشه ای از بهترین را در کوله ات می گذارند. این بار به ارومیه می رویم و با معرفی سوغاتی های واقعا بینظیر و شیرین و خوشمزه اش  یعنی نقل ارومیه و مخصوصا نقل بیدمشک که آوازه ای جهانی داشته و با عطر مسحور کننده  بیدمشک نشاط و سرزندگی را به ارمغان میاورد  و همچنین دو حلوای بسیار خوشمزه و عالی این شهر یعنی حلوای گردو و حلوای هویج دل شما را خواهیم برد.

نقل ارومیه مشهورترین سوغات این شهر است که در انواع طعمها و مزه ها و اندازه های مختلف تولید میشود.مثل نقل گردویی،نقل بادام،انواع نقل بیدمشک ،نقل زعفرانی و نقلهای طعم دار میوه ای مثل نقل آلبالویی،سیب،دارچین و گشنیزی و … یادتون باشه در تهیه نقل و حلوای ارومیه تولید کنندگان معتبر و اصطلاحا  برند این شهراز بهترین مواد اولیه و طبیعی در تهیه نقل و حلوا استفاده میکنند  مثلا از عرقیات بیدمشک و بادرنجبویه در تهیه نقل و یا شیره خالص انگور در تهیه انواع حلوا.

آیا تا به حال به ارومیه سفر کرده اید یا برایتان تحفه ای از این شهر آورده اند؟ اگر تا حالا فرصتی پیش نیومده و با دیدن این نوشته هوس نقل و حلوای ارومیه رو کردین اصلا نگران نباشین!  پیشنهاد میکنیم سری به معتبرترین و مشهور ترین فروشگاه اینترنتی سوغات ارومیه یعنی اروم سوغات بزنید و کام خود را شیرین نمایید و صد البته پیشنهاد میکنیم که از پک سوغاتی های ارومیه که اخیرا از سوی یکی از برندهای مشهور این صنعت عرضه شده حتما استفاده کنید و بعنوان یک هدیه خیلی خاص و خوشمزه به هرکس که دوستش دارید هدیه دهید.  در این بسته زیبا و لوکس گلچینی از سوغاتی های شیرین ارومیه را میتونید یکجا نوش جان کرده و  استرس و خستگی را از تن بدر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *