بزرگترین مجموعه ی شعبده بازی


توضیحات

مجموعه شعبده بازی کریس انجل ، دیوید بلین و دیوید کاپرفیلد

بیش از 20 ساعت شعبده بازی سه جادوگر برتر جهان

حرکات غیر قابل تصور و حیرت انگیز …

(قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه هایی که فرمت Divx را پشتیبانی میکنند ، با کیفیت عالی)

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

کریس انجل:
Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریکا بدنیا آمد. او بهمراه مادر یونانی ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورک بزرگ شد . او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آکودیون پرداخت . یکی از بزرگترین مشکلات کریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود . وقتی در سن ۶ سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند . او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد . در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه های نمایشی کریس آماده کرد.
کریس با پشتکار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا که در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جایزه International Magicians Society که از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنیا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش میکند. او در این کانال شروع به آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمیکند که انسانی با که قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه.
از نمونه کارهای معروف کریس میتوان به کلیپ راه رفتن روی آب و جدا کردن یک خانم در پارک اشاره کرد که امروزه در اکثر تلفن های همراه مشاهده می شود!
در این مجموعه کاملترین آرشیو کریس انجل شامل Criss Angel Supernational (سه فصل) + Mindfreak + دو فصل Master Mindes وجود دارد.

(قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه هایی که فرمت Divx را پشتیبانی میکنند ، با کیفیت عالی)

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

دیوید بلین:
چیره دست در انجام شعبده بازی و شیرینکاری و کارهای خارق العاده. او با اجرای نمایش جادوی خیابانی نام خود را بر سر زبان ها انداخت .او شعبده بازی را از زمان بچه گی شروع به یاد گرفتن کرد . پدرش اسپانیایی و مادرش روس الاصل است .از کارهای خارق العاده او میتوان به زنده ماندن پس از 7 روز زیر خاک , بسر بردن 62 ساعت در قفس یخی , زنده ماندن در زیر آب در یک حباب شیشه ای برای 7 روز و… اشاره کرد.
دیوید بلین در 4 اوریل 1973 در نیویورک متولد شد. بلین اسم دومش است. در سن 4 سالگی او کارهای یک شعبده باز را در یک راهروی زیر زمینی دید و او تصمیم گرفت اول کارتهای شعبده بازی را خریداری کند مادر بزرگ دیوید یک کلی بود و مقداری کارتهای فال ورق به او داد. او ساعتهای زیادی را درباره کتابهای شعبده بازی صرف میکرد.
او زمانی که مادرش را از دست داد یک شعبده باز خیابانی شد و در مهمانی های غنی شرکت داشت. بخاطر استعداد و توانایی که در شعبده بازی داشت با ای بی سی تماس گرفت و انها بعد از دیدن فیلم شعبده بازی دیوید از آن درخواست مصاحبه کردند.شعبده بازی خیابانی مخصوص دیوید بلین بود و روش جدیدی را در ان عصر اورد و ان فقط در خیابان و مردم واقعی شعبده بازی انجام میداد.دیوید در 24 سالگی مشهور شد.او یک دوستی کوتاه با لیوناردو دی کاپریو داشت.دیوید بلین یک شاهکار بعد از هویدینی است.یکی از کارهای دیوید دفن شدن زنده هفت روز در زیر زمین است.دیوید برای ادامه زندگیش به شعبده بازی ادامه خواهد داد.

قیمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

دیوید کاپرفیلد:
مجموعه ای کامل و بسیار بی نظیر و خارق العاده از هنرنمایی های شعبده باز معروف جهان دیوید کاپرفیلد.
این مجموعه حاوی تمامی هنر نمایی ها و جادوگری های دیوید کاپرفیلد است که در طول 15 سال دوران کاری خود گردآوری شده است . این مجموعه واقعا دیدنی است! در این مجموعه ما شاهد ناپدید کردن هواپیما و قطار ، عبور از دیوار چین ! ناپدید کردن 12 نفر در سالن و جلوی دید صد ها نفر ، به دونیمه کردن بدن خود ، ناپدید کردن مجسمه بزرگ آزادی در آمریکا ! پرواز در آسمان ! معلق ساختن افراد در آسمان ! گریز از گاوصندوقی در ساختمانی در حال انفجار و آن هم با دست و پایی بسته و به زنجیر کشیده شده ، گریز از افتادن بر روی خنجر هایی آتشین و دهها مورد هنر نمایی بسیار بسیار دیدنی و جالب خواهیم بود که هیچگاه در عمر خود شاهد آن نبوده ایم !در این فیلم دیوید کاپرفیلد نیز توضیحاتی در مورد زندگی خود و کودکی خود و چگونگی یاد گرفتن این رموز بسیار دیدنی را بازگو می کند .
برای اولین بار است که مجموعه ای این چنین کامل و بسیار بی نظیر و خارق العاده از هنرنمایی های شعبده باز معروف دیوید کاپرفیلد در ایران منتشر می گردد .
دیوید کاپرفیلد در تاریخ 16 سپتامبر 1956 در شهر متاچن واقع در نیوجرسی در آمریکا از پدر و مادر یهودی ‏اهل روسیه متولد گردید.‏
او در کودکی از پدر بزرگش شعبده بازی با کارت را آموخت و در سن 12 سالگی رسمآ بعنوان جوانترین شعبده ‏باز در تاریخ آمریکا شروع بکار نموده و در 16 سالگی هم آموزش شعبده بازی را در دانشگاه نیویورک تدریس ‏می نمود.
دیوید کاپرفیلد شعبده بازیهای قدیمی را به سبک مدرن و جدید و جالبی عرضه کرد و دنیا به این نمایشها با دید ‏بهتر و ‏هیجان انگیزتری برخورد کردند. او انقلابی بزرگی در دنیای شو و نمایش بوجود آورد.
از مهمترین و چشمگیرترین برنامه های او، غیب کردن مجسمه آزادی و عبور از میان دیوار چین و پرواز در ‏هوا بوده و همچنین تعدادی از تماشاچیان را در جایشان غیب نموده و در جائی دیگر که آنها تصورش را نمیکردند ‏ظاهر نموده است.
ولی وی شخصآ روشی بنام کار درمانی را که در بیش از 1100 بیمارستان در بیش از ‏‏30 کشور در مورد معلولین انجام داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بیشتر احساس رضایت دارد. دیوید کاپرفیلد جوائز بیشماری دریافت نموده است و همچنین لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه فوردهام.‏
همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار میدهند، مجسمه مومی وی هم ‏اضافه گردیده است و در 4 کشور هم تصویرش را بعنوان یادبود بر روی تمبر چاپ کرده اند.‏ در آمد او فقط در سال 2003 بالغ بر 57 میلیون دلار بوده و از نظر درآمد در دنیا نفر دهم میباشد.‏
او در بیش از 40 کشور و با تعداد بیش از 3 میلیون تماشاچی برنامه داشته است. او در سال حدود 550 برنامه دارد، که همه بلیطهایش از قبل پیش فروش شده است.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *