دانلود کارآموزی شرکت فضای سبز شهرداری


دانلود کارآموزی شرکت فضای سبز شهرداری
کارآموزی شرکت فضای سبز شهرداری
گزارش کارآموزی 94-93

مکان: شرکت نگین  سبز (شهرداری …. واحد فضای سبز)

 

مقدمه و تشکر:
اینجانب …. از تاریخ 22/4/93 از دانشگاه اسلامی واحد …. در شرکت نگین  سبز در شهرداری …. به عنوان یک کارآموز فعالیت خود را آغاز کرده. فعالیت کارآموز در شرکت نگین  سبز شهرداری …. با توجه به فعالیت های کارهایی که در آن مجموعه نسبت به رشته خود انجام می شود خوب بوده است و فعالیت هایی مانند همکاری در مرحله واکاری نهال خشک شده آشنایی با چگونگی جمع آوری و نگهداری ؟؟ همکاری در مراحل وجین و… به کارآموز واگذار شده بود.
و کارآموز از ساعت 8 صبح در محل کارآموزی شهرداری …. حضور می یافت و ساعت 2 بعدازظهر کار خود را تمام می کرد.
دستاوردهای کارآموزی در مدت 200 ساعت در شرکت نگین  سبز (شهرداری ….) آشنایی علمی با نحوه وجین ، آبیاری ، نشا کاری ، تشخیص بیماری ، کنترل بیماری ، نگهداری صحیح خاک ، نحوه مبارزه با حشرات مضر و… می باشد.
با تشکر از مدیرعامل محترم شرکت نگین  سبز و جناب آقای ….شهردار محترم شهرداری …. و تمام پرسنل زحمتکش فضای سبز و کلیه پرسنل شهرداری …..
آشنایی کلی با مکان کارآموزی:
مکان کارآموزی اینجانب …. شهرداری …. با شرکت نگین  سبز بود که شرکت نگین  سبز فضای سبز …. را از سال 1390 اسفند 93 به صورت حجره پیمانکار برداشته است و مساحت کل فضای سبز …. محدود 60 هکتار می باشد که ارتفاع این شهر از دریا 20 متر می باشد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد از انواع گل و گیاه و درختان پهن برگ و درختان صنوبر کاشته شده است و انواع گیاهان ؟؟ فصلی و درختان سوزنی برگان زینتی تولید می باشد و در بخش گیاهان زینتی تولید و نشاء فصلی برای تولید و کل بلوارهای داخل شهر و پارک های داخل شهر ساحل و دریا کاشته می شود.
از درختان زینتی که در این شهرداری …. می یابند می تواند به سرروی و سرو شیرازی و سرو ، نمدار و جونی پرورش را نام برد.

فهرست مطالب
عنوان
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی
خلاصه گزارش هفتگی
خلاصه گزارش ماهانه
گزارش سرپرست محترم کارآموزی
فرم پایان دوره کارآموزی
فرم بازدید استاد راهنمای کارآموزی

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 24
حجم: 78 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *