دانلود پاورپوینت فرایند انتخاب


OnPlay تمامی آموزش های غیر رایگان اساتید سطح اینترنت را به رایگان تماشا کنید

مقدمه

انتخاب صحیح کارکنان از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا انتخاب غلط یا نابجا، یعنی انتخاب کسانی که توانایی و شایستگی انجام دادن کار را ندارند یا کسانی که بعد از مدتی سازمان را ترک می کنند، هزینه های سنگینی به سازمان تحمیل می کند. تصمیم گیری درباره انتخاب افراد می تواند به چهار نتیجه منجر گردد:

مشکلات ناشی از انتخاب غلط

سازمان باید هزینه های سنگینی برای آموزش و تربیت کارمند متحمل شود.

بی لیاقتی کارمند معمولاً خساراتی را برای سازمان به بار می آورد.

ناتوانی کارمند در انجام دادن وظایف محول، باعث کاهش درآمد یا افزایش هزینه ها می گردد.

اخراج کارمندان ضعیف و همچنین یافتن جانشین برای آنها یا کارمندانی که سازمان را ترک می کنند نیاز به هزینه دارد.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

مشکلات ناشی از انتخاب غلط

بی ارتباطی برخی عوامل با شغل

مراحل مختلف فرایند انتخاب

1. مصاحبه مقدماتی ( غربال اولیه)

2. تکمیل فرم درخواست کار

3. برگزاری آزمونهای استخدامی

4. مصاحبه جامع (تخصصی)

5. بررسی سوابق متقاضی

6. معاینه پزشکی

7. تصمیم گیری نهایی

عوامل موثر در پیش بینی صحیح  عملکرد فرد در شغل

پایایی

روشهای تعیین و سنجش پایایی

روایی

انواع روایی

حفظ کارکنان

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 19
حجم:187 کیلوبایت

 


OnPlay در یوتوب، آموزش های روانشناسی و معماری و کامپیوتر و سایر آموزشهای پولی را به رایگان تماشا کنید


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =