دانلود پروژه دستورالعمل برای شناسایی کامپوزیت های پلیمری وزارت دفاع آمریکا


دانلود پروژه دستورالعمل برای شناسایی کامپوزیت های پلیمری وزارت دفاع آمریکا

2 This handbook is for guidance only This handbook cannot be cited as a requirement If it is the contractor does not have to comply This mandate is a DoD requirement only it is not applicable to the Federal Aviation Administration (FAA) or other government agencies

هر تلاش ساخته شده است تا منعکس آخرین اطلاعات در مورد پلیمر (آلی)، فلز، سرامیک و کائوچو و مواد مرکبکتاب به طور مداوم بررسی و تجدید نظر برای اطمینان از کامل و currentness آن است. اسناد و مدارک برای دبیرخانه باید به کارگردانی: علوم مواد شرکت، MIL-HDBK-17 دبیرخانه، 500 دفتر مرکز درایو، هدست 250، فورت واشنگتن، PA 190344. MIL-HDBK-17 دستورالعمل ها و خواص مواد برای پلیمر (آلی)، فلز، سرامیک و فراهم می کند ماتریس مواد کامپوزیت. سه جلد اول این کتاب در حال حاضر تمرکز بر روی، اما نمی محدود به، کائوچو و مواد مرکب پلیمری در نظر گرفته شده برای هواپیما و هوافضا وسایل نقلیه. کامپوزیت های زمینه فلزی (MMC) و کامپوزیت های زمینه سرامیکی (CMC)، از جمله کائوچو و مواد مرکب کربن-کربن (CC) هستند تحت پوشش در دوره 4 و دوره 5 بود.

5. این کتاب استاندارد توسعه داده شده است و به عنوان یک تلاش مشترک حفظ وزارت دفاع و اداره هوانوردی فدرال.
6. اطلاعات موجود در این کتاب از تولید کنندگان مواد، صنعت، گزارش به دست آمد در مورد حمایت دولت پژوهش، ادبیات باز و از طریق تماس با آزمایشگاه های تحقیقاتی و کسانی که در فعالیت هماهنگی MIL-HDBK-17 شرکت می کنند.
7. تمام اطلاعات و داده های موجود در این کتاب با صنعت و آمریکا هماهنگ شده است ارتش، نیروی دریایی، نیروی هوایی، ناسا، و اداره هوانوردی فدرال قبل از انتشار.
8. نسخه هایی از این سند و تجدید نظر به آنها نمیدهد ممکن است از اتوماسیون سند به دست آمده و خدمات تولید (DAPS)، ساختمان. 4D، (DODSSP / ASSIST)، 700 خیابان رابینز، فیلادلفیا، پنسیلوانیا 19111-5094.
9. نظرات مفید (توصیه ها، اضافات، حذف) و هر گونه اطلاعات مربوط می شود که ممکن است از آزمایشگاه تحقیقات ارتش ایالات متحده، سلاح: استفاده در بهبود این سند باید به آنها رسیدگی پژوهش مواد و اداره، قابل توجه: AMSRL-WM-MA، آبردین زمین اثبات، MD 21005- 5069، با استفاده از پیشنهاد استاندارد سند بهبود (فرم DD 1426) ظاهر می شود در در پایان این سند و یا نامه.
فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 586
حجم: 4.49 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *