دانلود افزونه نمایش نقش نویسنده در نظرات


افزونه نمایش نقش نویسنده در نظرات |‌ پلاگین نمایش نقش نویسنده در دیدگاه

شاید نظرات بسیاری از وبلاگ ها و سایت ها رو دیدید که در بخش نظراتشون نقش نویسنده رو نمایش داده و شما هم خواستید این کارو برای سایتتون انجام بدید ولی نتونسید امروز با یک افزونه ایرانی در خدمت شما هستیم که به راحتی میتونید این کارو بکنید این افزونه هیچ گونه تنظیمات خاصی نداره و پس از نصب به صورت خودکار فعال میشه و حتی با سایتای چند زبانه هم همخوانی داره.

ویژگی های این افزونه نمایش نقش نویسنده در نظرات :

  1. هماهنگ با ووکامرس
  2. هماهنگ با ایزی دیجیتال دانلود edd
  3. هماهنگ با کلیه قالب ها
  4. هماهنگ با سایت های چند زبانه
  5. بسیار سبک و سریع
  6. فعال شدن پس از نصب

 

با خرید این محصول از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر / همیشه به روز رسانی های افزونه برای شما ارسال خواهد شد.
  • فایل اورجینال و پریمیوم افزونه (هیچ کدوم از افزونه های سایت به صورت نال نمی باشد و همگی به صورت 100% اورجینال شرکتی می باشند)

نگارش فعلی : 1.3

توجه: خریداران محترم لطفا ایمیل واقعی ( و یا آیدی تلگرامی رو پس از خرید اعلام کنید) خود رو در هنگام خرید وارد کنید تا به روز رسانی های این افزونه در صورت به به روز شدن به صورت اتوماتیک برای شما عزیزان  مادام العمر ارسال بشه. 

برای دریافت به روز رسانی حتما و حتما بعد از خرید در قسمت نظرات کامنت بگذارید و اعلام کنید مایل به دریافت به روز رسانی از طریق ایمیل هستید تا آدرس ایمیل شما در دیتابیس سایت برای ارسال به روز رسانی ها قرار بگیرد.

توجه: بازدید کننده گرامی افزونه در صورت به روز شدن توسط سازنده محترم ، شماره نگارش آن در قسمت نظرات درج خواهد شد تا همواره شاهد ورژن محصول باشید.

لینک دمو و قیمت های این افزونه در سایر سایت ها +لینک دمو+

یک نظر

  1. کارمند محتوی گذار 4

    ار تاریخ 1398/12/06 دیگر هیچ گونه خدمات پشتیبانی و ارسال به روز رسانی این افزونه در سایت صورت نمی گیرد. خریدارن محترم که قبل از تاریخ فوق اقدام به خرید کرده اند با ارسال شماره رسید به بخش پشتیبانی وجه پرداختی خود رو مسترد نمایند. کلیه خریدارن بعد از تاریخ فوق هم با علم به اینکه این افزونه پشتیبانی و به روز رسانی ندارد اقدام به تهیه آن نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *