4000 لغت پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی


واژگانی که در این مطلب براتون جمع آوری کردم جزو پرکاربردترین کلمات انگلیسی استاین 4000 لغت را بر اساس ترتیب و میزان تکرار در استفاده همراه با معنی فارسی دسته بندی کرده ام

تحقیقات زبان شناسی دهه گذشته نشان داد که بر خلاف تصور اکثر مردم، در بیشتر مکالمات روزمره تنها از ده درصد کلمات رایج در هر زبانی استفاده میگردد که نتیجه عملی آن، امکان آموزش سریع بسیاری از زبان ها را تنها با یادگیری تعداد محدودی لغت فراهم میساخت. به طور مثال نشان داده شد که در اکثریت قریب به اتفاق مکالمات زبان انگلیسی تنها از چند صد لغت استفاده می گردد که پس از تسلط بر آنها میتوان تمرکز زبان آموز را بر نکات ریز و کاربرد آنها متمرکز ساخت.

واژگانی که در این مطلب براتون جمع آوری کردم جزو پرکاربردترین کلمات انگلیسی است.این 4000 لغت را بر اساس ترتیب و میزان تکرار در استفاده همراه با معنی فارسی دسته بندی کرده ام. این کلمات از طریق آنالیز کتابهای درسی مختلف انگلیسی در سطح های مختلف تهیه و جمع آوری شده اند. این کلمات بارها در مطالب درسی دیگر استفاده شده اند، برای همین هم برای نوشتار و هم برای گفتار قابل استفاده هستند. در هر سطحی از انگلیسی باشید این واژگان ضروری به کار شما می آیند.

یادگرفتن کلمه های ضروری بسیار پربازده است زیرا با حداقل کلمات، حداکثر بازدهی را میگیرد. شما وقتی که روی یادگرفتن این کلمه ها وقت می گذارید به هیچ وجه هدر نمی رود زیرا حتما این لغات را در هر مطلبی مشاهده خواهید کرد. این کلمات حدود ۸۰% کلماتی که در روزنامه ها و تکست های آکادمیک وجود دارد را شامل می شود و حداقل ۹۰% کلمات رمان ها با این کلمات تامین می شوند. با یادگرفتن این واژگان حداقل ۹۰% کلماتی که در گفتارهای روزمره استفاده می شوند را یاد میگیرید. قطعا با یاد گرفتن لغات ضروری انگلیسی در مکالمه بسیار پیشرفت خواهید کرد.

4000 لغت پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 22
حجم: 1.95 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *