دانلود فصل 4 مقاله با نرم افزار لیزرل (تحلیل آماری با لیزرل)


این فایل فوق العاده، فصل 4 یک مقاله عالی رشته مدیریت یعنی همان فصل تجزیه و تحلیل داده ها و بیان نتایج حاصل از تحقیق میباشد که به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد، که میتواند به عنوان یک نمونه کامل و استاندارد،  باقابلیت ویرایش در فرمت WORD ، بسیار در تدوین مقاله شما راهگشا باشد؛ مشابه اینچنین فایلی که فصل تحلیل آماری یک مقاله با نرم افزار لیزرل را در اختیار شما قرار دهد را در کمتر جایی میتوانید بیابید. ضمنا تمامی خروجی نرم افزار لیزرل در فایلی جداگانه در همین پکیج در اختیار شما قرار میگیرد. که با داشتن این فایل ها میتوانید این فصل مقاله را به راحتی انجام داده و از هزینه های زیاد جلوگیری کنید.

در تجزیه و تحلیل پرسشنامه از مباحث استنباطی و توصیفی آماری استفاده شده است. آماره‌های توصیفی شامل جداول فراوانی و میانگین می باشد و در سطح استنباطی نیز از مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تائیدی و تحلیل مسیر استفاده شده است. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها بسته نرم افزاری SPSSنسخه 18 و بسته نرم افزاری LISREL نسخه 8.54 تحت ویندوز می باشند.

4-1- مقدمه

هدایت هر فرآیند تحقیق در هر یک از شاخه های علوم جهت رسیدن به یکسری نتایج و یافته های پژوهشی جهت کاربست در زندگی بشری است به واقع یافته ها برونداد فرآیند تحقیق هستند و موجودیت تحقیق را توجیه و اثبات می کنند. یافته های هر پژوهش شامل یکسری توضیحات درباره وضعیت موجود و برخی استنباط ها بر اساس تفاوت ها و رابطه ها است.  لذا در این فصل با توجه به داده‌های گردآوری شده، به بررسی سؤالات تحقیق پرداخته، در صدد دستیابی به اهداف تحقیق می باشیم. در نهایت نیز، از آنجا که هر تحقیق، می‌تواند به یافته‌هایی دست یابد که جزء اهداف آن نبوده،‌ ولی می‌تواند محقق یا سایر پژوهشگران را برای تحقیقات آتی و یا دلایل احتمالی بروز وقایع و پدیده‌ها، یاری کند، به بررسی سایر یافته‌های تحقیق می‌پردازیم. در تجزیه و تحلیل پرسشنامه از مباحث استنباطی و توصیفی آماری استفاده شده است. آماره‌های توصیفی شامل جداول فراوانی و میانگین می باشد و در سطح استنباطی نیز از مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تائیدی و تحلیل مسیر استفاده شده است. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه 18 و بسته نرم افزاری LISREL نسخه 8.54 تحت ویندوز می باشند.

4-2-  بخش اول : آمار توصیفی

در این قسمت به ارائه آماره‌های توصیفی و جداول مربوط به ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه می‌پردازیم. شناخت ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه، از این جهت مفید است که به کمک آن مشخصات کلی جامعه مورد بررسی و ویژگی‌های عمومی آن برای سایر محققان مشخص می شود. بعلاوه، این شناخت باعث می‌شود در تعمیم نتایج به جوامع دیگر، یا در طراحی سوالات تحقیقات آتی برای جوامع دیگر از این اطلاعات استفاده کنیم.

 

L I S R E L  8.54

                                       BY

                          Karl G. Jöreskog and Dag Sörbom

                     This program is published exclusively by

                     Scientific Software International, Inc.

                        7383 N. Lincoln Avenue, Suite 100

                         Lincolnwood, IL 60712, U.S.A.

             Phone: (800)247-6113, (847)675-0720, Fax: (847)675-2140

         Copyright by Scientific Software International, Inc., 1981-2002

           Use of this program is subject to the terms specified in the

                         Universal Copyright Convention.

                           Website: www.ssicentral.com

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 42
حجم: 1 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *