or

ترجمه مقاله تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی –

آدرس کوتاه این مطلب: http://saeedsun.ir/blog/?p=102926

عنوان فارسی مقاله: تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی
عنوان انگلیسی مقاله: Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems—An empirical study

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار 2010
تعداد صفحات مقاله انگلیسی 8 صفحه با فرمت pdf
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده 21 صفحه با فرمت word
رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقالهمدیریت سیستمهای اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
مجله اطلاعات و مدیریت (Information & Management)
دانشگاه دانشگاه ملی علوم و فناوری، کائوسیونگ، تایوان
کلمات کلیدی نظام مالیاتی پر کردن آنلاین، رضایت مالیات دهندگان، کیفی اطلاعات، کیفی سیستم، تحلیل عاملی مرتبه دوم
شناسه شاپا یا ISSNISSN 0378-7206
رفرنسدارد
لینک مقاله در سایت مرجعلینک این مقاله در نشریه Elsevier

چکیده
این مقاله بر رضایت مشتری از سیستم ثبت مالیات آنلاین که به منظور ثبت اظهارنامه های مالیات بر درامد شخصی است مطالعه میکند. کیفیت سیستم ثبت مالیات آنلاین در برگیرنده کیفیتهای خدمات، سیستم واطلاعات است که سوابق رضایت کاربر از هر سیستمی است . برای سنجش کیفیت سیستم ثبت مالیات آنلاین یک مدل سنجش درجه دوم با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مرتبه بالاتر امتحان شد. تحلیل عامل سلسله مراتبی ، کیفیت سیستم اطلاعاتی مدل مورد سنجش را در زمینه تحقیق پشتیبانی کرد . تحلیل مسیر با استفاده از مدل معادلات ساختاری تایید شد که در نتیجه سوابق کیفی به شدت بر رضایت مالیات دهنده از سیستم ثبت مالیات آنلاین اثر گذاشتند . عوامل کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات در سنجش رضایت مالیات دهنده مهمتر از کیفیت خدمات بودند که نشاندهنده این است که خروجی های سیستم و توانایی پردازش برای مالیات دهنده از اهمیت بیشتری برخوردار است . براساس یافته ها ، مفاهیم مربوط به سیستم ثبت مالیات آنلاین مورد بحث قرار گرفت . در نهایت محدودیتها هم ارائه شدند .
کلمات کلیدی : سیستم ثبت مالیات آنلاین ، رضایت مالیات دهنده ، کیفیت اطلاعات ، کیفیت سیستم ، تحلیل عامل درجه دوم
١- مقدمه:
با ظهور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ( ICTs ) رقابت شدید و رشد سریعی در بسیاری از وظایف و فرایندهای سازمانی به وجود آمده است . بسیاری ازسازمانها و نمایندگان دولتی استفاده بالقوه از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات را برای تحویل خدمات کاوش میکنند . امروزه دولت الکترونیک از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات برای ارتقا مشارکت شهروندی، انتشار اطلاعات، فراهم کردن خدمات و اداره کردن سیستمهای دولتی استفاده میکند . قابلیتهای دولت به شهروند ( G٢C ) دولت به تجارت ( G٢B ) و دولت به دولت ( G٢G ) دارند تبدیل به قابلیتهای معمولی میشوند .


  • بخشی از مقاله انگلیسی:

 

ABSTRACT

This paper discusses taxpayer satisfaction with an online system for filing individual income tax returns. Online tax-filing system quality encompasses information, system, and service qualities, which are the antecedents of user satisfaction with any system. To measure online tax-filing system quality, a secondorder measurement model was tested using higher-order confirmatory factor analysis. Hierarchical factor analysis supported the measurement model of IS quality in the research setting. Path analysis using structural equation modeling confirmed that the quality antecedents strongly influenced taxpayer satisfaction with the online tax-filing system. Furthermore, the factors of information and system quality were more important than service quality in measuring taxpayer satisfaction, demonstrating the importance to taxpayers of system outputs and processing ability. Based on the findings, implications for online tax-filing systems are discussed. Finally, limitations are presented.

1. Introduction

With the emergence of information and communication technologies (ICTs) there has been intensified competition and stimulated growth of most organizational functions and processes. Many organizations and governmental agencies are exploring the potential of using ICTs for service delivery. Today, e-government uses ICTs to promote citizen participation, publish information, provide services, and administer governmental systems. Government-to-citizen (G2C), government-to-business (G2B), and government-to-government (G2G) applications are becoming commonplace. Taiwan has recently promoted several types of e-applications in its government agencies to provide their citizens direct access to service supporting systems (online services), for tax-filing, electronic motor vehicle and driver applications, public safety, health care, and electronic utilities. However, since Taiwan is expending considerable effort to provide enhanced services to citizens, it is critical that it knows whether the e-applications are meeting the citizen’s needs. Specifically, we believed that user satisfaction with online service systems should be a key concern of government agencies or administration authorities, since these systems are intended to improve social services. We therefore studied taxpayer satisfaction with an online tax-filing system.

این فایل ورد ترجمه در 21 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 8 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

99,000 ریال – خرید


اطمینان به اصالت سایت / راهنمای خرید/ کد تخفیف / گزارش مشکل در خرید/ تبلیغات در سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تا 10% تخفیف ویژه کلیه محصولات آموزشی سایت(دریافت کد تخفیف)
+