دانلود ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه


خلاصه

خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.

کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی

در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.

بررسی های اخیر مانند کارهای Ailawadi et al. (2009),، Bolton, Shankar, and Montoya (2007), Grewal and Levy (2007

2009), Grewal, Levy, and Kumar (2009), Grewal et al. (2010),)، Kopalle et al. (2009a), Levy et al. (2004), Neslin (2002), Puccinelli et al. (2009), و van Heerde and Neslin (2008) یافته های مربوط به هر دو نوع مطالعه را خلاصه می کند. مجددا در مقایسه با مطالعه گذشته، ما بر روی توجه کردن در زمینه قیمت خرده فروشی و تبلیغ ابداعات متمرکز شده ایم که بیشتر آن ها توجه های معنا داری را در زمینه به چاپ رسیدن به خود جلب کرده اند. چنان چه در چارچوب سازمانی در شکل 1 نشان داده شده است، ما این ابداعات را براساس رابطه با این سه سوال گروه بندی می کنیم:

  • چه کسی هدف مشخص دارد؟
  • چگونه تبلیغها و مدل های قیمت گذاری مورد استفاده قرار می گیرد؟
  • چگونه عناصر طراحی می توانند موثر بودن این تبلیغها را بهبود بخشند؟

Innovations in Retail Pricing and Promotions
Dhruv Grewal a,, Kusum L. Ailawadi b,1, Dinesh Gauri c,2, Kevin Hall d,
Praveen Kopalle
b,3, Jane R. Robertson e
a 213 Malloy Hall, Babson College, Babson Park, MA 02457, United States
b Tuck School at Dartmouth, Dartmouth College, 100 Tuck Hall, Hanover, NH 03755, United States
c Whitman School of Management, Syracuse University, 721 University Ave, Syracuse, NY 13215, United States
d The Integer Group, United States
e Dallas Market Center, United States
Received 22 April 2011; accepted 25 April 2011

Abstract
Retailers confront a seemingly impossible dual competitive challenge: grow the top line while also preserving their bottom line. Innovations
in pricing and promotion provide considerable opportunities to target customers effectively both offline and online. Retailers also have gained
enhanced abilities to measure and improve the effectiveness of their promotions. This article synthesizes recent advances in pricing and promotions
findings as they pertain to enhanced targeting, new price and promotion models, and improved effectiveness. It also highlights the role of new
enabling technologies and suggests important avenues for further research.
© 2011 New York University. Published by Elsevier Inc. All rights reserved.
Keywords: Pricing; Promotion; Value; Retail strategy; Targeting; Retail technology

 

این فایل ورد ترجمه در 16 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 10 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *