دانلود رایگان پرسشنامه ارائه یک سیستم پشتیبان تصمیم مکانی (SDSS)


دانلود رایگان  ارائه یک سیستم پشتیبان تصمیم مکانی (SDSS) با استفاده از منطق فازی و روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) برای مکانیابی پارکینگ طبقاتی در منطقه 3 اصفهان

احتراماً به استحضار می­رساند، پرسشنامه­ای که پیش روی شماست، مربوط به یک پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان” ارائه یک سیستم پشتیبان تصمیم مکانی (SDSS) با استفاده از منطق فازی و روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) برای مکانیابی پارکینگ طبقاتی در منطقه 3 اصفهان  ” در ارتباط با تعیین میزان اهمیت هر کدام از شاخصهای مربوط به مکانیابی پارکینگ است. خواهشمند است با قبول زحمت و تکمیل پرسشنامه و ارائه نظرات عالمانۀ خویش ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید. بدون شک پاسخ­های مبتنی بر تجارب جنابعالی به تحقق اهداف این تحقیق کمک شایانی خواهد نمود. از این که وقت با ارزش­تان را در اختیار ما گذاشته و نظرات کارشناسی خود را در مورد شاخص ها بیان می دارید، بی­نهایت سپاسگزاریم.

ساختار این پرسشنامه مبتنی بر تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP است و اساس این روش بر مقایسات زوجی استوار است. در این روش وزن هر شاخص با درجه اهمیتی که با مقادیر کمی بین 1 تا 9 معادل شده­اند، به دست می­آید. برای نمونه اگر پاسخ­دهنده مانند شکل زیر، جهت بیان نسبت اهمیت شاخص «الف» بر شاخص «ب» ، عدد 8 را از سمتی که به گزینه «الف» نزدیک است، انتخاب کند، بر اساس جدول زیر بیانگر این است که به اعتقاد وی شاخص «الف» اهمیت بسیار زیادی نسبت به شاخص «ب» دارد. بر عکس انتخاب عدد 8 در سمتی که به گزینه «ب» نزدیک است، نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد شاخص «ب» نسبت به معیارشاخص «الف» خواهد بود.

پرسشنامه ارائه یک سیستم پشتیبان تصمیم مکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *