طرح کسب و کار رستوران دستپیچ


طرح کسب و کار رستوران دستپیچ
چشم انداز:
چشم انداز ما ارائه غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می باشد.

ماموریت:

هدف از تاسیس این رستوران ایجاد محیطی شاد و دوستانه جهت گذراندن وقت و همکاری مشتریان جهت آماده کردن سفارشات خویش است.

اهداف:

هدف از راه اندازی رستوران دستپیچ ،ایجاد مکانی است که با توجه به ذائقه و خواست مشتری و به صورت کاملاً سفارشی به سرو غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می پردازد.

استراتژی:

استراتژی ما در راستای رسیدن به اهدافمان عبارت اند از : 1- استفاده از مواد غذایی تازه 2- استفاده از برندهای معروف برای مواد اولیه 3- بکارگیری افرادی که در زمینه آشپزی حرفه ای هستند 4- سخت کوشی و همکاری شرکا 5- به وجود آوردن محیطی مفرح و سرگرم کننده .

خلاصه طرح:
هدف از راه اندازی رستوران دستپیچ ،ایجاد مکانی است که با توجه به ذائقه و خواست مشتری و به صورت کاملاً سفارشی به سرو غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می پردازد. نبود و خلاء چنین غذاهایی من را بر آن داشت تا به راه اندازی رستورانی زیبا در مکانی مناسب با کیفیت خوب اقدام کنم. این رستوران در محدوده‌ی خیابان فرشته افتتاح خواهد شد، پاسخگوی نیاز مشتریانی خواهد بود که علاوه بر بهرمند شدن از غذای خوب، اوقات خوشی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه خواهند کرد . هدف از راه اندازی این کسب و کار به شرح زیر می باشد :
1- راه اندازی رستوران دستپیچ با محیطی دوستانه و شاد در محدوده‌ی خیابان فرشته
2- افتتاح چند شعبه‌ی دیگر در تهران
3- اعطای نمایندگی فروش جهت زدن شعبات این رستوران در شهرستان‌ها
4- باب میل بودن و سلیقه ای شدن غذاها
این گونه به نظر می رسد با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قدرت و استفاده از فرصت ها می توانم این کسب و کار را با موفقیت انجام دهم.
مشتریان بالقوه‌ی این رستوران به سه بخش اصلی تقسیم می شوند : 1- افرادی که مایلند در کنار صرف غذا به سرگرم شدن و تفریح و گذراندن وقتشان بپردازند. 2- افرادی که مایلند نحوه درست کردن غذا را از نزدیک ببینند و به سلیقه ی خود غذاشان را سفارش دهند. 3- افرادی که مایلند نحوه درست کردن غذا را آموزش ببینند .
فهرست مطالب:
1- خلاصه‌ی طرح
2- معرفی کسب و کار
2-1- مالکیت رستوران
2-2- محل رستوران
3- معرفی محصول یا خدمت
3-1- تهیه مواد اولیه
3-2- مراحل و شیوه های کنترل
3-3- مزیت های رقابتی محصول
4- تحلیل مشتریان
5- ارزیابی رقبا
6- ارزیابی آینده بازار
7- ساختار سازمانی
7-1- تیم مدیریت و منابع انسانی
7-2- چارت سازمانی
8- طرح مالی
8-1-  هزینه های پرسنل
8-2- سود و زیان پیش بینی شده
8-3- تحلیل مالی

 

این فایل ورد در 20 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *