تحقیق معرفی شرکت شاداب خراسان


 

بخشی از متن:
شرکت شاداب خراسان که در سال 1337 تاسیس شد. که در ابتدا این شرکت شخصی بود که بعد ها این شرکت توسط سپاه پاسداران خریداری شد و به عنوان یک شرکت دولتی شناخته شد.
این شرکت دارای تجهیزات و ماشین آلات زیادی می باشد. این شرکت در مشهد کیلومتر 12 جاده قدیم قوچان واقع شده است. از انواع محصولاتی که می توان نام برد که در این شرکت تولید می شود می توان به ‘رب گوجه فرنگی’ انواع کمپوت ها از جمله سیب، گلابی، گیلاس، آلبالو و.، کسزوجات که مهم ترین آنها عبارتند از: کنسرو عدس، نخود، نخود آبگوشتی، لوبیا، نخود سبز، کنسرو بادمجان و کنسرو مخلوط سبزیجات و کنسرو ذرت نیرین و کنسرو لوبیا و قارچ باشد. در کنار این محصولات نیز محصولات متفرقه نیز تولیدمی شود از جمله انواع مرباجات می باشد. و بعضی از محصولات نیز در شرکت های تولیدی دیگر به سفارش شرکت شاداب تولید می شوند از جمله نوشابه، خیار شور، ترشی جات، دوغ و. می باشد.
این شرکت از نظر نیرو کار نیز دارای کادری مجرب می باشد. که نیروهای کارگر و فنی این شرکت در حدود 250 نفر می باشد. البته در ایام پر کار و در زمان کاهش تولید نیز در حدود 150 نفر می باشد و همچنین از نظر کادر مهندسین نیز این شرکت دارای کادری فعال و موفق می باشد. کادر مهندسین از جمله مهندسین کنترل و کیفیت، مهندسین تولید، و مهندسین برنامه ریزی و بازرگانی می باشد. در کنار این کادر ها دارای کادر فعال اداری نیز می باشد مانند حسابداری، نیمه و معاونت می باشد. در این شرکت بزرگ تولید کشور.

عبارت‌های کلیدی

  1. شرکت شاداب خراسان
  2. کارآموزی شرکت شاداب خراسان
  3. دانلود تحقیق شرکت شاداب خراسان
  4. کارآفرینی شرکت شاداب خراسان
  5. گزارش کارآموزی شرکت شاداب خراسان
  6. پروژه شرکت شاداب خراسان
  7. معرفی شرکت شاداب خراسان
  8. تحقیق شرکت شاداب خراسان
  9. کارآموزی صنایع غذایی شاداب خراسان

این فایل ورد در 7 صفحه به خدمتتون ارئه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *